poniedziałek, 24 października 2016

WSPOMNIENIE W RAMCE
Czyli zamieniamy stare na nowe.

Hejka ;)


Bywa tak, że jesteśmy w posiadaniu ładnej rzeczy, ale ona nie pasuje nam kompletnie do naszego wnętrza. Kupiliśmy ją, ale leży nie używana. Trzeba ją odmienić, żeby wyglądała lepiej albo jej kolorystyka pasowała do pozostałych rzeczy w domu.
Ja tak miałam z moją białą ramką.
W sypialni mam meble właśnie w tym kolorze, więc ramka po prostu zlewała sie z resztą i niespecjalnie mi się to podobało.
Postanowiłam coś z tym zrobić.





Potrzebne mi są:
  • Szara farba,
  • Pędzelek,
  • Diamenciki,
  • Klej.



Pomalowałam ramkę dwukrotnie szarą farbą.


Moja ramka jest dwustronna i mogę sobie zmieniać zdjęcie, obracając ją w zależności od nastroju ;)
Z jednej strony, przykleiłam w rogach, srebrne różyczki, które znalazłam w międzyczasie.


Zdjęcie pod tytułem "Piękne i młode"


Z drugiej strony udekorowałam ją troszkę inaczej i przykleiłam diamenciki dookoła ramki.
Teraz wyróżnia się stojąc na komodzie.





3 komentarze: